Onderwijs - Opleiding
Home De vereniging Onze leden

Onze Leden Tnoranje Rgb Onze leden

Samen helpen we het land vooruit. De één brengt warmte naar huizen. De ander laat ons internetten. En weer een ander repareert koelkasten. Maar één ding hebben onze leden gemeen: Nederland kan niet zonder en die trots delen we.

Grid Image (1)

Onze leden

Onze leden zijn bedrijven die zich onderscheiden door vakmanschap en kwaliteit in de technische sector. Ze zijn actief in diverse disciplines, zoals installatie, elektrotechniek, klimaatbeheersing en de elektrotechnische detailhandel. De leden van Techniek Nederland volgen de nieuwste ontwikkelingen, werken volgens actuele normen en richtlijnen en bieden uitstekende service. Ze staan garant voor betrouwbare, klantgerichte oplossingen en leveren duidelijke en eerlijke voorwaarden. Deze bedrijven vormen de ruggengraat van de technische dienstverlening in Nederland.

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

UV02878 Detailhandel Wasmachine 1600X900

Verhalen uit de sector

De Makers van Morgen is de always on imago- en inspiratiecampagne van Techniek Nederland voor werken in de technische sector. Hier ontdek je via allerlei verhalen, interviews, nieuwsberichten en podcasts hoe veelzijdig, mooi én belangrijk het werk in de techniek is.

Dat doen we met hulp van alle leden – van klein tot groot – en hun medewerkers. Zo versterken we de branchetrots (‘Nederland kan niet zonder ons!’), tonen we mensen buiten de sector de vele kansen en mogelijkheden én geven we inzicht & inspiratie op urgente thema’s zoals energietransitie en arbeidsmarkt.

Naar de Makers van Morgen
content-image