Intechnium Woerden 1200
Home De vereniging Organisatie

Organisatie Tnoranje Rgb Organisatie

We geven ondernemers een stem. Als ondernemer wil je jouw belang vertegenwoordigd zien. Sterk staan dankzij een partij die voor jou lobbyt en achter je staat. Als je stilstaat, helpen wij je vooruit. Je krijgt er een groep collega’s bij die jouw verder helpen.

Organisatie van de vereniging

Onze professionele vereniging heeft haar organisatie vastgelegd in verschillende documenten:

• Statuten: Deze vormen de wettelijke basis van de vereniging en kunnen alleen door de Ledenraad worden gewijzigd. Wijzigingen moeten door een notaris worden bekrachtigd.

• Huishoudelijk Reglement (HHR): Dit document is een praktische uitwerking van de statuten en beschrijft gedetailleerd hoe zaken binnen de vereniging geregeld moeten worden. Het HHR wordt vastgesteld door de Ledenraad en wijzigingen hoeven niet door een notaris te worden bekrachtigd.