Werkenbijtechnieknederland Hero
Home De vereniging Werken bij

Werken Bij Tnoranje Rgb Werken bij

Werken bij een mooie club. De leden van Techniek Nederland helpen het land vooruit. Als je bij ons werkt, help je Nederlands belangrijkste sector én jezelf vooruit. Dus vooruit, bekijk de vacatures.

Techniek Nederland is dé branchevereniging voor de technische sector. Onze leden zijn onmisbaar bij de energietransitie, laten ons comfortabel wonen, maken van gebouwen moderne scholen en ziekenhuizen en staan aan de basis van de maatschappij van morgen. Zij laten het land niet stilstaan en wij helpen ze mee vooruitgaan. Doe je mee?

Verenigd achter al onze leden

Onze leden zijn zo divers als de technische sector zelf. Van kleine zelfstandigen tot grote bedrijven. Van winkels tot reparateurs. Van familiebedrijven tot start ups. We adviseren bij juridische kwesties, organiseren kennis-events, brengen leden bij elkaar, zitten aan tafel bij de cao-onderhandelingen en laten onze stem horen in Den Haag.

Werken Bij Thomas

Ook goed voor je eigen toekomst

Naast een goed salaris en 38 vrije dagen per jaar verdien je veel waardering. Bij een club die oog heeft voor jou. Wil je groeien, dan bieden we de juiste opleidingen. Wil je flexibel werken, dan maken we daar vaste afspraken over. Technisch hoef je niet te zijn. Wel hopen we dat je onze drive deelt: onze leden vooruit helpen.

Benieuwd welke bijdrage jij kan leveren?

Een club voor iedereen

We kijken niet naar wie je bent, maar naar wat je brengt: constructief samenwerken, verantwoordelijkheid pakken, mee willen draaien op bijzondere projecten en een bijdrage leveren aan grote maatschappelijke doelstellingen. Voel jij je thuis in zo'n omgeving? Dan zijn wij je club.

Welkom bij je club! Bekijk onze vacatures

content-image