Marketing En Kwaliteit Bij Gebruik Toestemming Vragen
Home Tips voor marketing

Elke maand geven we nieuwe tips om jouw marketing aanpak te verbeteren. Van artikelen over de kostprijs van klanten tot social media en websites. Als dé marketingkennispartner van Techniek Nederland, biedt Forward Marketing uitgebreide ervaring en expertise om je te helpen hun doelen te bereiken.

Artikel 1: Het belang van een LinkedIn-pagina voor jouw bedrijf: Waarom sociale media onmisbaar zijn in de technische sector

In een snelgroeiende, door technologie aangedreven wereld speelt sociale media een cruciale rol voor bedrijven, ook binnen de technische sector. LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerk, biedt bedrijven veel voordelen. In dit artikel lees je waarom jouw bedrijf een LinkedIn-bedrijfspagina zou moeten hebben.

Artikel 2: Hoe bepaal je de kostprijs van een klant?

In jouw organisatie is een nauwkeurige kostenanalyse van klanten meer dan een financiële noodzaak. Een effectieve kostenanalyse kan, gezien de voortdurende evolutie in producten, diensten en technologieën, het verschil maken tussen meedoen en uitblinken in de markt. Dit artikel onthult hoe je dit kunt bereiken.

Artikel 3: Deze 5 tips maken elke website beter

Ga eens op de bank zitten en open je website op je telefoon. Stel je voor dat je een klant bent die een monteur zoekt voor zijn cv-ketel. Is de pagina traag? Kun je niet vinden hoe je een reparatie plant? Vraag je je af of ze goed werk leveren? Je weet veel over je eigen bedrijf, maar een klant weet dat niet. Het is moeilijk om je website te zien zoals een klant die ziet. Dit artikel helpt je om je website beter te maken voor je klanten.

Artikel 4: Hoe voorkom je dat marketing een bodemloze put wordt?

Te vaak wordt marketing gezien als een 'bodemloze put', waar geld in wordt gestort met weinig zekerheid over de opbrengst. Als bijvoorbeeld jouw volledige marketingbudget vorig jaar op is gegaan aan geprinte media en stands op technische beurzen, maar er zijn geen nieuwe klanten uit gekomen, dan lijkt het inderdaad alsof marketing een bodemloze put is. In dit artikel lees je hoe je met duidelijke doelen, relevante data, goed onderbouwde budgetverdeling en een gedegen marketingstrategie jouw marketinginvesteringen verantwoordelijk en kosteneffectief kunt beheren.

Artikel 5: Hier voldoet de ideale homepage aan 

Ben je weleens op een website geweest waarbij je veel moeite moest doen om te vinden wat je zocht? Waarschijnlijk leverde dat veel frustratie op. Hoe is dat op jouw website? Is het menu goed zichtbaar? Zijn belangrijke onderdelen zoals "Diensten", "Projecten", "Over ons" en "Contact" makkelijk te vinden? In dit artikel lees je hoe je bezoekers rechtstreeks leidt naar wat ze nodig hebben zonder verwarring

Artikel 6: Weet jij hoe goed jouw marketing werkt? Lees snel hoe je dat kunt meten

Heb je je ooit afgevraagd of al het harde werk dat je in je marketing stopt ook echt iets oplevert? In een wereld waar iedereen om aandacht vecht, willen we allemaal weten of onze inspanningen de moeite waard zijn. In dit artikel lees je hoe meten je kan helpen om slimmere keuzes te maken met je marketing. Dit betekent dat je meer kunt doen met minder geld, en dat is goed nieuws voor iedere ondernemer!

Icon Book