Beeld Billboard (1)
Home Nieuws Werk waar je blij van wordt

Vanaf 21 april gaat onze arbeidsmarktcampagne 'Je kunt zoveel meer in de techniek' een spectaculaire nieuwe fase in. Dit voorjaar staan niet de fictieve helden centraal, maar tonen we juist de échte helden uit de installatietechniek. De campagne loopt meerdere door met diverse verassende elementen.

Overal zichtbaar

De campagne is intensiever dan ooit. We zijn al 'always-on' aanwezig op social media, maar vanaf 21 april zie je onze campagne door heel Nederland terugkomen. Denk hierbij aan opvallende landelijke billboards, bioscoopreclames en radiocampagnes op populaire zenders als QMusic.

Werkgeluk centraal

Het centrale thema is "Werk waar je blij van wordt". Daarmee nodigen we potentiële instromers en zij-instromers op een charmante en positieve manier uit om hun werkgeluk te ontdekken binnen onze sector. Speciaal hiervoor hebben we een nieuwe online werkgeluktest ontwikkeld. Benieuwd hoe het staat met jouw werkgeluk? Doe dan zelf de test via jekuntzoveelmeerindetechniek.nl.

Interactieve video's op socials

Via pakkende vox pop-video’s testen we ook op straat hoe gelukkig mensen zijn in hun werk. Zo zetten we techniek speels en persoonlijk op de kaart en stimuleren we interesse in een carrière in de techniek.

Samen maken we techniek zichtbaar én aantrekkelijk.

Meer weten?

Heb je vragen, suggesties of tips over de campagne? Mail dan Colette Schaap, projectleider Arbeidsmarktcampagne via c.schaap@technieknederland.nl.