Techniek Nederland
Zoeken

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden uit de installatiebranche richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Onze leden uit de elektrotechnische detailhandel zijn detailhandels-, reparatie- en refurbishedbedrijven.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technisch dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. 

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

Vanaf 20 november: nieuwe opvallende ‘campagne-salvo’

#4-sfeerbeeld-16000x900
primary

Techniekwerk is het mooiste werk, en dat moet iedereen weten. Daarom lanceren we na de eerste drieweekse ‘flight’ vanaf 25 september binnenkort een nieuwe campagnesalvo om de harten van heel Nederland te veroveren. Waar ga je ons straks tegenkomen?

De campagne ‘Je kunt zoveel meer in de techniek’ is er eentje van de lange adem. Daarom bestaat die uit twee hoofdstromen: een krachtige doorlopende stroom van doelgroepgerichte uitingen op sociale media en losse shots van korte, extra opvallende salvo’s.

Letterlijk overal!

Met die gelaagde aanpak bereik je het beste effect: de doorlopende laag zorgt voor een continue zichtbaarheid; de kortlopende salvo’s geven in korte tijd (twee tot drie weken) on- en offline herkenbaarheid en attentiewaarde: je komt ons letterlijk overal tegen!

Tweede media-offensief

Over twee weken start zo’n nieuwe media-boost, en net als bij de campagnestart duurt die drie weken. Wat mag je verwachten? Wel: we gaan opnieuw onze uitingen prominent laten zien op plaatsen waar veel jonge mensen van 20 tot 40 jaar (langs)komen die op weg zijn naar hun school, studie of werk. We starten op maandag 20 november met twee weken lang onze uitingen op 150 digischermen in de metro van Amsterdam en Rotterdam. Vanaf 27 november voegen we daar nog twee opvallende mediatypen aan toe: 18 snelwegmasten en maar liefst 2.740 digitale abri’s en billboards door heel het land, eveneens elk twee weken. De continue campagne op social media loopt intussen gewoon door.

Helden gespot? Deel je foto!

Grote kans dat jij onze uitingen binnenkort dus opnieuw tegenkomt. Zie jij onze Techniekhelden op zo’n mooie megaboard of abri-uiting? Maak een foto of filmpje en stuur die ons toe met jouw reactie. Of deel ‘m trots op jullie social media met de hashtag #jekuntzoveelmeerindetechniek. Dan pikken wij die ook op en delen wij jouw foto ook met ónze volgers.

Lees ook: ‘In de agenda, 8 november 16:00 uur: Het Grote Techniek Verkiezingsdebat'

Suggesties en tips?

De dagelijkse leiding over de campagne is in handen van Colette Schaap, projectleider Arbeidsmarktcampagne. Heb je vragen, suggesties of tips? Mail ze naar Colette via c.schaap@technieknederland.nl.